Het zit hem eigenlijk al in de naam. EaseOnline is relatief gemakkelijk om te gebruiken. Of je nu wel of geen ervaring hebt met een traditionele boekhouder of zelf je boekhouding gedaan hebt.

Focus op online

EaseOnline is ontwikkeld om een oplossing te zijn voor je volledige administratieve proces, vanaf waar je wil, op je gewenste apparaat naar keuze. Of dit nu je desktop PC, laptop, tablet of smartphone is. Lekker vanaf je eigen bureau thuis of op de zaak, je laptop in een café in de stad of je smartphone als je onderweg bent. EaseOnline is overal toegankelijk, en dat vinden we belangrijk! Altijd een overzicht van je administratie bij de hand, belangrijke documenten via je online dossier of contact met je persoonlijke adviseur die je toegewezen krijgt. Voor alles wordt een mobiele, online oplossing ter beschikking gesteld.

Contact met EaseOnline

Iedereen is anders. De één heeft het liefst uitsluitend contact via de e-mail en de ander belt liever. Bij EaseOnline hebben we hier rekening mee gehouden. We staan te allen tijde voor je klaar via de e-mail, via onze chat, via Skype (video)bellen en telefonisch. In een uitzonderlijk geval is er een persoonlijke afspraak ook altijd mogelijk, maar de focus is op online!

Man op laptop bij vliegveld

Welk pakket past het best bij jou?

Bij EaseOnline kun je een keuze maken uit drie verschillende pakketten. Deze staan hieronder verder uitgelegd. Welk pakket je ook kiest, je maakt altijd gebruik van het gemak van EaseOnline, of je je administratie nu zelf doet of dit volledig uit handen laat nemen door EaseOnline. Dit houdt in dat je toegang krijgt tot de online webapplicatie die vanaf overal, op elk gewenst apparaat beschikbaar is. Hierin krijg je inzicht in je administratie door middel van een gebruiksvriendelijk dashboard. Je weet dus te allen tijde waar je staat met je onderneming. Naast je administratie heb je toegang tot een online dossier, waarin alle belangrijke documenten gezet worden. Dit alles wordt je uitgelegd door je persoonlijke adviseur, die wordt toegewezen als er een samenwerking aangegaan wordt. Deze staat tevens altijd klaar voor je voor advies over je volledige administratie, vragen over je boekhouding, ondernemersadvies, uitleg over EaseOnline en overige vragen.

Doe-het-zelf

Wanneer je besluit om voor het “Doe-het-zelf-pakket” te gaan, laten we jou de minder complexe administratieve zaken uitvoeren. Je gaat zelf aan de slag met je boekhouding, btw-aangiftes en bank- en kasmutaties en wij controleren dit vervolgens voor je. Dit doe je allemaal in de webapplicatie die wij je ter beschikking stellen. Wij nemen vervolgens de complexere zaken op ons. Denk aan het opstellen van jaarrekeningen en het doen van de aangifte inkomstenbelasting voor jou en je eventuele partner.

Laat het doen

Als je kiest voor het “Laat het doen-pakket”, bv. als je geen waardevolle tijd wilt verspillen aan het doen van je boekhouding en/of meer tijd wilt spenderen aan het ondernemen op zich, verzorgen wij je volledige administratie voor je. Het enige wat je dan moet doen, is je bonnetjes en inkoopfacturen uploaden in de webapplicatie. Wij zorgen er vervolgens voor dat alles op zijn plek komt te staan en dat alle administratieve werkzaamheden verricht worden.

Volledige ontzorging

Het verschil tussen het “Volledige ontzorging-pakket” en het “Laat het doen-pakket” lijkt heel klein, maar is eigenlijk heel groot. Het enige verschil is dat er standaard drie belangrijke adviesgesprekken bij zitten als je kiest voor dit pakket. Deze gesprekken zijn heel erg waardevol voor jou als ondernemer. Je weet wanneer je moet investeren en het advies wat je ontvangt is hoogwaardig. En dat zie je aan je omzet. In de andere twee pakketten zijn adviesgesprekken on demand.

Beelden zeggen meer dan woorden – Gratis demo!

Soms is het gemakkelijk om het te ervaren dan erover te lezen. Hiervoor hebben wij een speciale demo ter beschikking gesteld voor je. Je word volledig begeleid door het hele proces door een professional van EaseOnline. Dit is uiteraard geheel vrijblijvend.

Vraag gratis demo aan